Elevator Pitch

Că ești în business, sau pe Twitter sau doar pe fugă, în ziua de azi e tot mai util să fii concis și pe cât se poate convingător.

Spunea Bogdana azi că nu de mult toată lumea se pricepea la advertising și acum toată lumea se pricepe la Social Media. De ce pretinde toată lumea asta? pentru că e în trend și am intrat cu toții în fibrilația networking-ului. Și jur că asta nu mi se întâmplă de la febră.

Dacă tot cunoaștem oameni cu viteza luminii atunci ar fi util să eficientizăm procesul, nu?

Elevator pitch este un discurs în care atingi puncte importante în mai puțin de 30 de secunde și îl determini pe cel din fața ta să vrea să asculte mai mult.

În general, se vorbește despre el în vânzări (de produse, servicii, business-uri) dar am găsit un filmuleț în care se dau câteva sfaturi despre cum să te vinzi pe tine.

Când ajung pe la evenimente mereu mă gândesc cum să mă prezint și ce aș putea să le spun oamenilor sau cum aș putea să mă introduc. Și nu pentru că nu aș avea ce să le spun ci pentru că simt că mă reprezintă prea multe lucruri. Și asta e o barieră pentru că e greu ca omul să devină interesat sau să rețină prea multe atunci când îl bombardezi cu informație. Când cineva ți se prezintă ca fiind Ion Popescu și sunt Brand Manager la Compania Brânza SA. e mai greu să te apuci tu să îi înșiri un milion de lucruri pe care le faci.

Căutam o soluție la asta, iar un elevator pitch might do the trick dacă îl formulez cum trebuie. Am început să mă gândesc la asta ca o provocare propusă de Vlad la întâlnirile de luni și acum lucrez la el asiduu. Ce a ieșit auziți când ne întâlnim.

Pitch-ul vostru cum sună?

6 Comments

  1. Este ceva de gandit bine pt fiecare context, in special pentru multi-hat people – cei cu multe palarii.

    Chiar aveam in draft un articol – designul discursului despre tine
    =)
    suntem pe aceeasi lungime de unda.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *