Ce știam dinainte:
- Trebuie să nu țină mai mult de 90 de minute
- Să existe o agendă stabilită eventual transmisă în avans
- Că sunt de mai multe tipuri (brainstorming, de informare, de consultare etc. etc.)
- …
Cum facem în DAfi:
De vreo două săptămâni am stabilit că o ședință săptămânală e necesară mai ales acum că suntem mai mulți. Ne întâlnim în fiecare marți ca să vorbim puțin despre săptămâna trecută, care e statusul activităților și ce am mai făcut noi ca oameni și plănuim săptămâna proaspăt începută.
E greu să legi o echipă care lucrează mult de la distanță.
Structura unei ședințe de marți arată cam așa:
1. Funny Start– găsim o activitate care să dureze 10-15 minute ce are rolul de a ne aduce cu mintea acolo unde ne e și corpul, de a ne conecta unii cu alții. Și de a ne ajuta să ne formăm mai bine ca echipă. Până acum: am povestit fiecare o întâmplare hazlie despre noi sau ne-am îmbrățișat fiecare cu fiecare, urându-ne de bine.
Mai mult, întârziații nu pierd din informațiile importante, iar cei ajunși mai devreme nu își pierd răbdarea așteptând.
2. Corpul ședinței
3. Happy Finish – întâi facem un wrap up al ce am vorbit și apoi ne asigurăm că fiecare pleacă mai entuziast decât a venit, gata să-și înceapă în forță săptămâna.
De fiecare dată se oferă cineva să țină minuta și să noteze ce discutăm (pentru a vedea și cei care nu au putut ajunge, pentru a nu uita eventuale idei ce pot apărea etc.)
Cred eu că ne ajută tare mult ședințele astea, iar momentan structura funcționează haios. :)
.
Leave a Reply